muzyka

Uwaga!

wtorek, 14 października 2014

Liebster Blog Award

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Nastepnie ty nominujesz 11 osób (musisz je o tym poinformować) oraz zadajesz im 11 pytań.
Dostałam nominację od Siklavy z bloga ,,Uznajmy to za normalne''
Pytania na które odpowiadam:
1. Jakiej muzyki słuchasz?
Nie mam ulubionego gatunku, aczkolwiek potrafię w kółko męczyć piosenki zespołu Skillet.
2. Co jest dla ciebie ważniejsze: komentarze, liczba wyświetleń czy obserwatorzy?
Chyba najważniejsze są dla mnie komentarze. Dzięki nim wiem czy ludziom moje opowiadanie się podoba i co mam w nim ewentualnie poprawić.
3. Dlaczego zaczęłaś pisać swoje opowiadanie?
Hmm.. trudne pytanie. Jest kilka takich powódów, ale główny to chyba taki, że od zawsze chciałam być pisarką i wydać własną książkę. Chciałabym, żeby został utworzony fandom odnośnie mojej książki, żeby dziewczyny zakochiwały się w bohaterach z niej.... Kiedy nadszedł pomysł od razu założyłam bloga i czekałam na pierwsze komentarze!
4. Masz inne blogi?
Mam jeszcze jeden blog, ale jest narazie w stanie ,,zawieszenia''.
5. Chciałabyś, żeby twój blog czytało więcej osób?
O tak, bardzo bym tego chciała! Ale chciałabym tez widzieć pod postami dużo komentarzu.
6. Masz swój ulubiony blog?
Nie, raczej nie.
7. Chciałabyś żeby twoje opowiadanie było prawdziwą historią?
Och, nie. Chciałabym aby moje opowiadanie zostało kiedyś wydrukowane na kartkach, pieknie oprawione i wysłane do księgarni.
8. Wolałabyś pisać dla 500 czytelników czy dla kilku, którzy zawsze komentują?
Chyba wolałabym tą drugą opcje. Takie komentarze zawsze mnie uszczęśliwiają i motywują do dalszego pisania!
9. Usunęłabyś bloga po tym jak zakończyłabyś go?
Nie!
10. Gdyby czytelnicy poprosiliby cię o napisanie drugiej części, zgodziłabyś się?
Oczywiście, ale tylko jeśli miałabym pomysł.
11. Jaki wybrałabyś żywioł: ziemia, ogień, powietrze, woda czy ciemność?
*tajemniczy uśmiech* Ciemność!...
No dobrze odpowiedziałam na te pytania *uff*
Nie czytam aż tylu blogów żeby nominować 11 osób, wiec nominuję tylko dwa:
http://wkreconawmitologie.blogspot.com/
http://only-sevika.blogspot.com/#_=_

A oto moje pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
2. Czy jest taka osoba, która motywuje cię do dalszego pisania twojego bloga?
3. Masz ogólny zamysł na całą historię?
4. Z którym fikcyjnym bohaterem się utożsamiasz?
5. Co jest dla ciebie ważniejsze - komentarze czy liczba wyświetleń?
6. Jaki sport lubisz najbardziej?
7. Masz swoją ulubioną książkę?
8. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
9. Czy jest taki nauczyciel, którego lubisz najbardziej?
10. Krótkie czy długie włosy?
11. Książka czy film?

Miłego odpowiadania c:




2 komentarze:

  1. Dziękuje za nominację ;) :*
    Odpowiedzi możesz już zobaczyć na moim blogu :*
    http://wkreconawmitologie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej, gdzie kolejny rozdział? Czekam. Od następnego zamierzam zacząć czytać na bieżąco i często komentować. ^^
    Przy okazji (ponieważ nie znalazłam zakładki spamownika) chciałam Cię zaprosić do siebie.
    --> http://camp-of-whispers.blogspot.com/
    Witaj, przybyszu. Zechciałbyś usiąść i posłuchać legendy o czasach mrocznych i zgubnych dla śmiertelników? Jest to opowieść o pierwszym obozie, zwanym Obozem Wybrańców, dziś Obozem Szeptów. Uczono tam herosów, jak mają sobie radzić z potworami.
    Oraz ze śmiertelnikami. Tak, szczególnie z tymi drugimi.
    Uważano tam, że są oni czymś gorszym. Zwykłymi śmieciami, których należy się pozbyć. Wtedy bogowie spoufalaliby się z herosami, co doprowadziłoby do stworzenia ludzi idealnych w każdym calu, jeszcze bardziej doskonałych. Nie trudno się domyślić, jak olimpijczycy zareagowali na taki pomysł.
    Jednej nocy obóz został doszczętnie zniszczony, a obozowicze dostali wybór: albo porzucisz swoje chore przekonania, albo spłoniesz. Większość wybrała oczywiście życie, ale nie brakowało też takich, co zginęli za swoje przekonania. Jednak, jak głosi legenda, pozostały nieliczne jednostki, które dążą do odbudowania obozu. Podobno żyją do dziś, niczym szczury, gdzieś pod ziemią. Chcą dopełnić swojej obietnicy. Chcą opanować świat.
    Ale nie obawiaj się, to jedynie legenda...
    A może jednak nie? <--
    "Wybrańcy" to moje pierwsze dziecko; fanfiction, oparte na twórczości Ricka Riordana. Jeśli nie przeszkadzają Ci nieszczęśliwe zakończenia, serdecznie zapraszam do czytania. Prolog pojawi się już niedługo. c:
    Ah, dodatkowo w ramach podziękowania za "betowanie" i przyszłe poprawianie moich wypocin, chciałam Cię również zachęcić do zajrzenia tutaj: http://the-invisible-thoughts.blogspot.com/ Zapewniam Cię, że Chomik się spisuje i nie pożałujesz.
    Weny! Pisz jak najszybciej.
    Cassie

    OdpowiedzUsuń